[Csaladtortenet 2] bregyo

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2011. Dec. 29., Cs, 17:13:18 CET

Kedves Gyula!

Én is olvastam az interneten a székesfehérvári Bregyóról.
Itt az anyakönyvben keresztnévként tünteti fel az  1870-es években.
Viszont keresznévként hiába kerestem, nem találtam. Kiváncsi lennék hova
valósi lehetet a pap, aki kitalálta ezt a nevet. Azt már megszoktam, hogy
Julcsa, Marcsa, Örzse stb. neveket használ női névként, de a Bregyoval nem
tudok mit kezdeni. Valószínűnek tartom, hogy a pap származási helyén
használták a Brigitta becézésére a Bregyot. Nekem olyan szlávosnak tűnik,
de lehet, hogy tévedek.

Üdvözöllek: Erzsi