[Csaladtortenet 2] útlevél kérvények

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2011. Dec. 30., P, 15:13:08 CET

Kedves Anikó,
az ősszel voltam egy konferencián, ahol egy Békés megyei levéltáros mesélte, hogy ő a szegedi megyei levéltárban talált ilyeneket, és én is éppen ezen gondolkoztam, hogy a saját történészi és családi kutatásaimhoz milyen jó forrást jelenthetnének.
engem speciel szintén a Szabolcs megyei kérelmek érdekelnének.
Meg kellene keresnünk az új évben a Szabolcs-Szatmár megyei Levéltárat.
Boldog Új Évet!
Dr. Szegő Ágnes
Keresett nevek:
Sauerbrunn, Deutsch, Dicker, Weiszmann, Klein, Frisch, Schwartz