[Csaladtortenet 2] Bihardiószeg

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2011. Dec. 30., P, 19:57:33 CET

Kedves Anikó és kutatótársak!

A bihardiószegi kutatásban én is érdekelt vagyok, de sajnos semmi hozzáférésem nincs. Engem egy Szűcs Zsuzsanna érdekel, aki a karcagi Gyökeres Istvánhoz ment hozzá, és Hegyközszentimrére költöztek. Az 1800-as évek közepe-vége felé születhetett. Valószínű nekem a hegyközszentimrei polgári anyakönyvek segítenének, de azt meg elnyelte trianon...

Üdv: Ákos