[Csaladt.] Felvidéki anyakönyvek

ivan at abonyi.hu ivan at abonyi.hu
2011. Júl. 3., V, 19:54:47 CEST

Kedves Családfakutatók!

Akkor hadd szenteljem fel az első “szakmai” levéllel az új levelező listát.
Először is nagyon szépen köszönöm azt a sok segítséget, amelyet az előző levelemre – magánban és a listán – kaptam tőletek. Abból is látszik, hogy milyen kezdő vagyok, hogy csak a felvidéki városok megnevezésével, de nevek nélkül tettem fel a kérdésemet. Tehát nem “Abonyi” vezetéknevűeket keresek, hiszen ez csak névváltoztatással felvett név. Közben jutott az is eszembe,  hogy ebben az időben ez a terület Magyarországhoz tartozott, tehát lehet, hogy nem is Szlovákiában kell kutakodnom utánuk?

Losonc (Lucenec)
Barta Melinda (1901)
Barta Piroska (1903)
Barta László (1905)
Barta Erzsébet (1908)

Verbó (Vrbové)
Freund Simon (1810)
Freund Jozefa (1812)
Blum Áron (1819)
Freund Ármin (Herman) (1834-1914)
Blum Katalin (1839-1914)
Freund Mór (1873)

Lőcse (Levoca)
Klein Mózes (1838-1910)
Blicher Zsófia (1840-1870)
Klein Cecília (1856)

Bolesó (Bolesov)
Schwarz Jakab (1818)
Grünblatt Cecília (Rozália) (1850)

Zárójelben a születési évek szerepelnek. Az elhalálozás évét zárójelben csak ott tüntettem fel, ahol a születés és elhalálozás is ugyanabban a városban történt. Pontosabb dátumokat (már ahol tudom) most még értelmetlennek tartottam megadni.
A kérésem változatlanul az, hogy tud-e valaki közelebbi felvilágosításokat vagy segítséget adni és hogy hol és hogyan tudok adatokhoz jutni az 1920 előtti izraeli anyakönyvekből?
Minden segítséget hálásan köszönök.

Üdvözlettel:
Abonyi Iván

--------- következő rész ---------