[Csaladt.] Két javaslat a RADIX lista folytatására

Császár Ildikó ildikocsaszar at t-online.hu
2011. Júl. 4., H, 11:00:47 CEST

Kedves Listatársak!

Nekem is követhetőbbnek tűnik  Gazsi szisztémája!
Jelezném, hogy pár napra nem leszek gépközelben, /gondolom, - nyár lévén -
sokan, mások sem, egy esetleges szavazás-kezdeményezesnél, kérem,
gondoljatok erre!/.

Más:
A MACSE találkozó /2011. jul. 2./ nagyon kellemes volt. Köszönet a
szervezőknek!
Jó érzés volt Elnökünk higgadt, bölcséssége, /ennek különös jelentősége volt
Bogárdi János drámai bejelentése után a Radix levelező lista bezárásáról/,
Gelei Judit őszinte kedvessége és "nyilvántartottságunk" elkészítése,
Sztrányai Ildi /Lerch J./ hatalmas munkája, és készülő, gazdag honlapunk
bemutatása. Beszeda Laci gondos házigazdasága, Mátis Pista moderálása, és a
sok kedves ismerőssel való találkozás. Mint "mazsolának" egyre inkább az az
érzésem: igazi öröm, hogy Rátok leltem, köztetek lehetek, tanulhatok!

Más:
Nagyon sajnálom Bogárdi János döntését! Talán kicsit "hamari" volt.
De, - mint több évtizedig fungáló, közoktatási intézményvezető MEGTANULTAM,
hogy a jogszabály értelmezése a bíró kezében van, akárhány kiváló szakértő,
- akár írásba adva is - "tisztázza" azt. A mai helyzet drámája, hogy akár a
ránk vonatkoztatható jogértelmezésre  is igen széles határok között van mód,
és ennek tükrében megértem Jánost. Mindemellett reménykedem, csak-csak
tisztulnak a dolgok, és visszatérhetünk a Vele való közös munkához is. Nekem
rengeteget segített a Radix, első tétova lépéseimet alapvetően segítette.
Köszönet érte!!!!!

Köszönöm, ha elolvastátok  kikívánkozó érzéseimet, gondolataimat,
Üdv.
Császár Ildikó

.

  _____