[Csaladt.] tagsági-átírás

Dobrova Tibor dobrova.tibor at upcmail.hu
2011. Júl. 4., H, 12:55:45 CEST

Hello Béla! Közben, a MACSE "noreplay" valamelyikén továbbléptem és
ráakadtam a gyönyörű és máris nagytudású HONLAP-ra, amiben gondolom rendesen
bent élnek a szürkéidből is jó páran. Gratulálok Mindenkinek, akit illet!Ott
megleltem a szlaszámot, így már be tudok fizetni. Csak e munkát látva sem
kérdés már akkor a logikai éves/félév felvetésem!
A mostani Bogárdi/Lista viharhoz: Még januárban, a MACSE gyors
tagtoborzásakor felvetettem a "mit szól ehhez a Lista üzemeltető?". Már mint
a két párhuzamos alakulathoz?? Most Bogárdi "törülközője"/Péchy/Hatvany
variációkban talán az lenne a megoldás, hogy a Lista a MACSE alatt, mintegy
folyamatos "online fiók" ugyanolyan módon futna, mint a régi, s így a tagok
a mindennapi részleteket is direktben látnák, s nem a "noreplay"
összefoglaló célzásokat, amiknél vagy belenéznek a tényleges levélbe, vagy
kukázzák a sürítményt...
Dobrova Tibor.