[Csaladt.] Két javaslat a RADIX lista folytatására

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Júl. 4., H, 13:15:19 CEST

Egyetértek, beszéljünk még róla.
Már írtam, hogy - szvsz - egy macse által üzemeltetett, de a macse listától független, önálló,
nyilvános levlista lenne jó ( akár webmail alapú, ha az egyszerűbb ). Nincs rálátásom, hogy van-e
ennek terve, közeljövőbeni realitása ?
Én is csak tűzoltást csináltam, a mail listámból előbányászott címekkel, elég hajszoltan, Vasárnap
családi program lévén. Értéke, hogy több embert tudunk informálni, de nyilván hiányos, hibás
egyelőre. ( Pl. a vipmail, citromail és freestart nem fogadja a leveleket innen.)
Egyelőre menjen mindkettő szerintem, a kiküldött feliratkozó levélbe beírtam a google-os címet,
mindenkit bíztatnék arra, hogy azon a listán is legyen fent.
Feltehetően 1-2 hét alatt kialakul valami konklúzió, meglátjuk, mi, hogy működik, s a technikai s
adminisztációs többleterhek is csak elmúlnak majd.
Szóval
- beszéljünk
- ötleteljünk
- reklamáljunk