[Pót-Csaladt.]levéldömping okai

Roland Ákos Jakab gunslingernew at yahoo.co.uk
2011. Júl. 4., H, 17:46:52 CEST

Kedves Marianna!

Nincs itt semmiféle technikai probléma. Az egész levéláradatot az generálja, hogy az új listát minden tag lelkesen fel akarja avatni. Próba e-mail-t küld, örvend az újraindulásnak. A helyzetet súlyosbítja a levlisták közötti döntésre felszólító szimpátiaszavazás is, aminek eredményeképpen mindenki mégegyszer ír, hogy maradna-e, vagy leiratkozna.

Sokakat sajnos elriaszt a hirtelen levéláradat, és ezért iratkoznak le.

Bevallom, engem is kicsit zavar, és másokkal ellentétben én nem törlöm olvasatlanul a leveleket, mert hátha van benne mellékesen valami fontos infó. Ma nekem is jópár órám ráment az elmúlt két nap e-mailjeire.

Javaslom, hogy aki még csak most akar próba e-mailt küldeni, az várjon egy picit még, mert belefulladunk a levelekbe. Lesz még lehetőség bőven írni, ha megkapja a lista leveleit nagy gond nem lehet! :-)

Üdv: Ákos