[Pót-Csaladt.]itt is

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Júl. 4., H, 18:56:07 CEST

Kedves Beatrix!
A Péchy Gazsi féle listán is majd be lehet állítani, hogy egyenként vagy gyűjtve kéred az emaileket. Pont úgy működik majd, mint a régi.
A NeoRadixoson be tudod, de amint a MACSE listán tapasztaltam, csak az első pár sort adja meg, utánna pedig be kell jelentkezned a Google-csoportba, hogy meg nézhesd a leveleket.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -