[Pót-Csaladt.] sziasztok

hetényi barnáné marianna69 at freemail.hu
2011. Júl. 4., H, 20:15:21 CEST

Hát bizony volt aki félreértette a levelemet!Egyáltalán nem zavar a  sok levél.Sőt!!Mindegyiket én is elolvasom ,mert más-más tartalmúak.Csak tényleg azthittem,hogy valami zűrzavar támadt a gépemen.Sorry,hogy ennyire analfabéta vagyok,de természetesen én is szeretnék lista tag maradni.Nagyon sokat köszönhetek az oldalnak és szerintem többeteknek is akik  levele nálam kötött ki.Jó kis csapat ez és remélem az is marad.Üdvözlettel:Tóth Marianna
--------- következő rész ---------