AW: [MACSE: 891] RE: [Csaladt.]Két javaslat a RADIX lista folytatására

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Júl. 4., H, 11:26:17 CEST

Kedves Ildikó!
Amit írtál, eszembe juttatta azt amit Iván nagybátyám mondott egy
nyomtatásban is megjelent interjuban, mely már a honlapon is elérhető
(http://www.rakovszky.eu/default.shtml?id=LiL2ApakFiukRIstIv)
<Az én ifjúkori közigazgatási ideálom Beniczky Kálmán turóci alispán volt.
Mint fiatalember én is sokat tanultam tőle és még most is fülemben cseng
híres kijelentése: "minden közérdekű ügyet úgy kell elintézni, ahogy azt az
ész és szív parancsolja. A törvény és rendelet csak arra való, hogy
kikeressük hozzá az indokolást" ... >

Vagyis nem olyan forron eszik a kását, mint főzik. Bízok a magyar
igazságszolgáltatásban. És mint a mumus, ott van a Strassbourgi Bíróság is.
Elég hangos volt a nemzetközi támadása a media-törvénynek, főleg olyanoktól,
akik nem is olvasták, csak az azt ellenzőktől kapták a - sok esetben
meghamisított - információjukat.
Ezen előzmények után a "kétes esetben a vádlottnak adni igazat" elv fog
érvényesülni.

Persze lehet egy blog-/hozzászólás-ellenes döntést is kiprovokálni: valaki
(megegyezés után) egy olyan rágalmazó hozzászólást ír egy moderált
online-újságcikkhez, amit ha egyszer átengednek, akkor a rágalmazott a
polgári bíróságon beperli az újságot. (Csak ez a lehetősége van!)
Ha megnyeri, akkor ez egy olyan precedens, amitől azok megijednek és
megszüntetik a hozzászólási lehetőséget és a forumaikat.
De azt önszántukból teszik, senki sem utasíthatja őket arra.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -