[Pót-Csaladt.]Garaguly Etelka, Zsigmond, József leszármazottjai

Gulyás Ildikó gildiko68 at citromail.hu
2011. Júl. 4., H, 23:27:47 CEST

 Kedves Listatagok!

Néhány hónapja szükségem volt segítségre a családom történetével kapcsolatban, anyai ágon kerestem a Garaguly család leszármazottjait.
Sokan visszajeleztek, és volt aki személyesen is a segítségemre sietett.
Időközben sikerült megtalálnom két harmad-unokatestvéremet is a családtörténeti oldal segítségével (apai, és anyai ágon), akik rengetek adattal, és fényképpel segítettek a továbbjutásban.
Mindenkinek megköszönöm a segítő közreműködést.
Ma a rendszer hibájából - a lehető legjobbkor-  visszakerültem a listába.
Újabb adatokat sikerült megtudnom a Garaguly családról, ami segíthet az előbbre jutásban.

Szépapám, Garaguly Imre Túrkevén született kb. 1845.-ben, (szülei:Garaguly Sándor kerékgyártó Gyoma- vélhetően lakhely, és Nánási Sára, aki Nagyváradon született).
Az esküvőjük 1875. október 11.-én volt Szeghalmon.
Garaguly Imre kétszer nősült.
Második felesége Balázs Katalin, aki Füzesgyarmaton született 1854 körül, Szeghalmon élt férjével a Szeleskert 571 szám alatt , majd Budapesten halt meg 1937.ben - édesapja Balázs Leopold, aki 1875-ben már néhai volt, Füzesgyarmati lehetett.

Garaguly Imrének a két házasságából 21 gyermeke született (valószínű Füzesgyarmaton9, néhányat közülük, már sikerült beazonosítani a lakhelyük szerint,
Garaguly Katalin (Köröstarcsa),
Garaguly Emília (Budapest),
Garaguly István Budapest,
Garaguly József (Szeghalom)
Garaguly Zsigmond (Budapest) felesége Szabó Etelka, szül: 1887.11.07., esküvő: 1919.03.09.-én Budapesten,
Garaguly Etelka, idős korában Budapesten élt Katica nevű lányánál.
Valószínű, hogy volt Garaguly Róza is.

Garaguly István (talán Istváné) lányát Garaguly Annának hívták. Férjhez ment 1937.05.17. du. 4-kor Cziegler Ferenczhez a Rózsák terén lévő Erzsébetvárosi rom. kat. plébánia templomban. Az akkori táviratcímük. Budapest Kenyérmező u.3/a 1.9.
Szeretném kérni a T. listatagokat, hogy, aki bármilyen információval tud szolgálni a Garaguly család történetével kapcsolatban, esetleg régi  iratai, vagy fényképei vannak a családdal kapcsolatban, legyen szíves felvenni velem a kapcsolatot.
Segítségüket megköszönve: Gulyás Ildikó