[Pót-Csaladt.] Alsace

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2011. Júl. 5., K, 18:15:17 CEST

Kedves Társak!

A forgalom e listán kezd megnyugodni, visszazökkenünk a kutatás
izgalmaiba.
Kedd lévén a mormonoknál voltam Hagenau-t böngésztem, sok ismerös
nevet láttam. Sajnos hiába sorolnám fel öket, azonosítani egy leszármazottal
nem lehetséges. A házasságoknál a szülök nincsenek megadva és ha van
azt nem lehet tudni, hogy jó-e.
A saját ösömeimet már régen felfedeztem, mégsem merem állítani, hogy
igaz. Hiányzik a levéltári, történelmi támasz.

Az Obermoder filmet megrendeltem, remélem öszig megjön. Szünetet
tartok a mormonoknál és várom az unokáimat.

Üdvözlettel
Angéla