[Csaladtortenet 2] Bécsi anyakönyvek - Familienbücher Wien

Peppi peppi004 at gmail.com
2011. Júl. 15., P, 17:50:42 CEST

A mormonok ezek szerint csak Magyarországon voltak ilyen aktívak!?!
És vajon központi levéltárba sem kerültek át az egyházi anyakönyvek?
A vallás rom.kat., a kerületet-városrészt max. valószínűsíteni tudom, ha
sikerül egy régi jelzálogszerződésből kibogarásznom a régi címeket.
Köszönöm a tanácsot,
CsPeter