[Csaladtortenet 2] Hajdú-Bihar Megyei Levéltár

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2011. Júl. 17., V, 21:08:59 CEST

*Kissé kiegészítem:
HAJDÚ*-*BIHAR MEGYEI LEVÉLTÁR*, DEBRECEN, VÁRMEGYEHÁZA UTCA 1/B, A
*Hajdú*-*Bihar
Megyei Levéltár* közmüvelödésel foglalkozik. könyvtár és archívum,

http://hbml.archivportal.hu/id-1338-bihar_megye_reformatus_egyhazi.htmlbenne
az anyakönyvi kereső (elég a nevet beírni!)

http://data.hbml.hu/anyakonyv.php

Van benne: Silye

Üdv. Judit