[Csaladtortenet 2] Népszámlálási adatok 1869, Felvidék

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2011. Júl. 21., Cs, 12:46:57 CEST

Kedves Listalakók!

Ez a link csak egy részlet, ha a baloldali "back to search results"-ra
kattintasz, akkor kiderül, hogy itt lehet a mikrofilmek száma után
érdeklődni a különféle lefilmezett hivatali iratok között (pl. a
statisztikai hivatal népszámlálási kiadványai különböző években, vagy a
Felvidéki hasonló adatok) egy sereg város, helység, év bontásában.

Üdv. Judit