[Csaladtortenet 2] Fw: Bukaresti magyarsag

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2011. Júl. 28., Cs, 11:57:47 CEST

Kedves Viktor,

nem a bukaresti református közösség története, de azért egy pár érdekes információt találsz ebben a cikkben:
Csortán Ferenc : Körkép a két háború közötti bukaresti magyarokról,
http://www.lato.ro/article.php/K%C3%B6rk%C3%A9p-a-k%C3%A9t-h%C3%A1bor%C3%BA-k%C3%B6z%C3%B6tti-bukaresti-magyarokr%C3%B3l/1278/.

A temesvári református közösség történetét viszont már megírta Szekernyés István barátom a 2000-ben Temesváron a Mirton Kiadónál megjelent "Temesvár reformátussága" c. könyvében (335 old., ISBN: 973-585-228-4)

Üdv,
Csaba