[Csaladtortenet 2] Fwd: miért titkos???

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Júl. 28., Cs, 21:00:39 CEST

Szervusztok,
továbbítanám Imre levelét, tényleg
Oops... there's nothing to see here. Either you do not have access to these photos, or they don't
exist at this web address. Please contact the owner directly to gain access.
üzenet jön az adott linkeken, hátha valaki tudja a megoldást.

Üdv,
Gazsi

Kedves Gazsi!
Családkutató társaktól hallottam, hogy részt vettek az Erdélybe szervezett úton. Mondták, hogy
nagyon jó fotókat csináltak. Küldtek linkeket is, ahol megnézhetők a képek, de nekem nem sikerül
megnéznem.
Ezeket küldték:
https://picasaweb.google.com/114752496340242816921/BabcsanyiekKepei?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNSKmZGZkObEjAE&feat=directlink

[...]

Mindig azt írja ki:
*Ennek a felhasználónak nincs nyilvános albuma*.