[Csaladtortenet 2] Fwd: miért titkos???

Mátis István matis.istvan at citromail.hu
2011. Júl. 29., P, 09:01:44 CEST

 Kedves Gazsi és Zoltán!

Örülök, hogy aggodalmaskodás van az erdélyi képek "titkosítása" miatt!
Az út előkészítése, szervezése teljesen nyilvános volt. Hazatértünk szintén
nyilvános, nekünk bánatos volt.Rendkívül jól szervezett program, olcsó
szálláshelyek, diétás étkezés, pálinkás és áfonya likőrös specialitások,
felolvasott település ismertetők, Kristófi történelem-túra egyéni életúttal,
jókedv és barátság, esőmentes kánikula, jó gépkocsivezető, Melinda
kedvessége, és sorolható emlék, élmény. Ezek voltak tapasztalataink és
tevőleges aktivitásunk. Ezekről maradtak le a távollévők.Nekik is szerkeszt-
jük a nyilvános Fotó albumot. Várjuk a további fotókat utitársainktól!

Legyen szerencsétek képeket lapozni, élményeinkben osztózni !

Üdvözlettel: Pista (Mátis István: PiPa =PistaPapa)