[Csaladtortenet 2] miért titkos???

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Júl. 29., P, 11:25:41 CEST

Helli,
most kezdek elveszni :)

- Szemlátomást nem nyilvános, bárki nem láthatja
- bár nem akartam, de létrehoztam egy Google/Picasa profilt, János tanácsa szerint - úgy is
"jogtalan" vagyok megnézni az adott képeket
- jól értem/érzem-e, míg Babcsányiék nem engedélyezik google profilomat egyedileg, addíg nem
láthatom albumukat ?

Üdv,
Gazsi