[Csaladtortenet 2] [MACSE: 1153] Címerkereső

Peppi peppi004 at gmail.com
2011. Júl. 31., V, 11:30:01 CEST

Kedves Tibor!

Könyvet írsz, ahhoz gyűjtesz ennyi családot?
Mindenesetre az alulírott családoknál tudok segíteni.

A Pok nembeli "Meggyesalljai"-akmindenestre  Móricz néven futnak.
Az általam kutatott családokat illetően persze bármi újdonság/régiség
érdekel, amit találsz.
Az elérhetőségemet tudod ...!
Üdvözlettel:
 Csontos Péter

Családneveim: Fröhlich, Lacroix von Langenheim, von Wersebe, *Móricz,
Miskolczy*, Darvay, *Décsey*, von Mumme, Csontos, Dinnyés, Aszt, Lang,
Gazsó, Bretschneider/Baredschneider, sztojkafalvi Antal, Virágh, Csengery,
Ambrus;
Helységneveim: Gödöllő, Tura, Múcsony, Piszke, Sarmaság, Selymesilosva,
Szilágysomlyó, Meyenburg/Schwanewede, Szilágylompért, Bacskó, Taracköz,
Berettyóújfalu, Álmosd.