[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 5 kötet, 7 szám

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Nov. 4., P, 14:02:51 CET

Kedves Laci,

én a következőt csináltam: megnéztem a jelzett egyezőség családfáját,
átmentem a kezdőoldalára, ahol látható, hogy ki hozta létre (név). Ezt
követően facebook, iwiw, majd sikertelenségük miatt google alkalmazásával
megtaláltam az illető emailcímét, és írtam neki.

Nyilván tömegnévnél ez az út nem kifejezetten a legkönnyebben járható...

Üdv:
Krisztián