[Csaladtortenet 2] Nagykörös

Szucs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2011. Nov. 5., Szo, 09:32:53 CET

Nagykőrösi levéltárból Cegléd anyakönyvi másolatait elszállították a Pestmegyei levéltárba még tavaly, előtte helyben a levéltárban kutatható volt.
Azt nem tudom, hogy magának a városnak az anyaga ott maradt-e, meg kell kérdezni.

Tel: 06-53-350492

Érdemes próbálkozni mert pl. Cegléd evangélikus 1850-től egy darabig nincs meg mikrofilmen, másolatban viszont igen.

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
 http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf,
Kutatott hely: Cegléd és környéke, Nyitra vármegyei Verbóc, Vas és Sopron vármegye, Sóly.

Message: 6