[Csaladtortenet 2] kérés-kérdés

Illésné Váli Adrienne drisza at citromail.hu
2011. Nov. 6., V, 07:37:18 CET

Kedves Minden Listás!

Illésné Adri vagyok, aki nagyon amatőr, de minden reggel rohanok megnézni és elolvasni a sok levelet amit írtok.

Nagyon örültem amikor megtudtam, hogy a felvidéki kivonatok is felkerültek.
Én Kassa és környékén Eperjes kutakodom. Először is az lenne a kérdésem, hogy csak nekem írja-e ki a gép, hogy "próbáljam meg később" vagy a gépünk kevés ehhez? Mert 6-8 nézelődés után lefagy.
Másodszor ,ha a halottiját megtaláltam az ükmamámnak és azon ott volt hogy Eperjesen született, de a születésit nem, érdemes minden felekezet átnézni? Lehet, hogy átkeresztelkedett? És válás volt a nyolcszázas évek közepén?

Keresett neveim: Aust, Janigh, Rasz, Széman,

Nagyon köszönöm előre is.

Üdv Mindenkinek

Adri