[Csaladtortenet 2] 1896-os kiadású lipcsei világatlasz

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2011. Nov. 6., V, 13:20:31 CET

Kedves Kutatótársak!
Hátha valakinek fontos az ilyesmi. Birtokomban van az alább megnevezett
világatlasz, 1896-os lipcsei (külméreteiben 45x30 cm-es, súlyra: jó nehéz)
kiadás. Nem egy ritkaság, de elég részletes és település nomenklatúrával
ellátott. Mondjuk el nem kívánom adni, de minden egyéb közkinccsé tételben
készséggel közreműködöm - a törvényes keretek között és megfelelő
segítséggel. Scennelni szerintem nem lehet, legalábbis én nem tudom
létezik-e ekkora scenner. Használható minőségben fotózni az én házi
gépemmel szintén nem lehet. Nem tudom, hogy védi-e szerzői jog, lehet-e
szabadon digitalizálva a netre - akár a Macse térképtárába - feltenni
(felteszem ilyet nem lehet csinálni), de ha csak bele kell néznem egy-egy
adatért, az is menni fog. Valószínű, hogy már fenn van a neten egyébként, s
így könyv alakban már nem is kell senkinek.
üdv:
gy.

Andrees allgemeiner Handatlas in 99 Haupt- und 82 Nebenkarten
Verlag von Velhagen & Klasing
Bielefeld und Leipzig 1896.