[Csaladtortenet 2] Cirill - latin betűs képeslap

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Nov. 6., V, 18:52:40 CET

Sokat nem tudok hozzátenni, de ez a lap szerintem nem futott, tehát nem
lett normál képeslapként postai úton sehová sem küldve (esetleg borítékban).

Egy majka-t tudok kiolvasni (ez lehet maska is), meg néhány szótöredéket,
de szerbül nem tudok, talán egy káromkodást - azzal meg nem mész sokra...

Na... lube...ata
mi(?) majka  - ez a sor a Google fordító szerint azt jelenti, hogy "anyám"
Dis...e

de lehet, hogy tök fals az egész, amit én betűzök...

Krisztián