[Csaladtortenet 2] FW: [MACSE: 2283] kutatott nevek közhírré tétele Verner Istvánnak

Broviac István broviac at tolna.net
2011. Nov. 8., K, 11:52:21 CET

Kedves István!

Így gondoltad?

*	A tól-ig rovatba 40 évet írtam azért mert általában egy házasságra
vagy gyerek születésére támaszkodom de a szülők életkora hiányzik. Így az
anya lehet 18 éves de akár 40 felett is.
*	A helység a megadott időszakban az a hely ahol az utolsó bejegyzés
történt, ha volt lehetőség itt már megnéztem mint a szülő(k) lehetséges
születési helye de nem találtam.

Üdvözlettel,

Broviac István

  _____