[Csaladtortenet 2] Cirill - latin betűs képeslap - eredmény

Varga Sandor hotech at freemail.hu
2011. Nov. 9., Sze, 06:20:46 CET

Kedves listatagok! Pár napja egy cirill - latin betűs képeslap szövegének megfejtésében kértem a segítségeteket.Úgy néz ki, hogy meg van a valószínű megoldás. A szövegnek vanértelme bolgárul. De nem teljesen egyezik a mai nyelvvel.A szöveg jelentése banálisan egyszerű: "Az én szerető anyámnak."Budapest környékén sok bolgár kertész élt és dolgozott akkoriban,akiknek valószínűleg jelentős esemény volt egy új csarnok megnyitása.Az én nagyszüleim ennek a csarnoknak a vonzásában élték le az életüket. Mindenkinek köszönöm a segítségét. Üdvözlettel: Varga Sándor