[Csaladtortenet 2] Sáros 1828

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 12:11:19 CET

Kedves Érdeklődők!
(elnézést a várakoztatásért)

én is Firefoxot használok, nem hiszem hogy az a gond.

az oldalakat a baloldalon lévő sávból egyenként a kis négyzetekre
kattintva  lehet behozni. a legutolsó sor - "printingVersion 33MB" -ra
kattintva PDF-ben letölthető és saját gépünkre menthető az egész
összeírás.
 még nem volt időm, de meg fogom nézni, fellelhető-e esetleg más megye is.

http://contentdm.lib.byu.edu/cdm4/browse.php
- innen indul, rengeteg digitalizált folyóirat, könyv,  - csak
gondolom , u.i. nem volt időm mélyebben belemászni. a keresőben a
"F"-betűnél Fam.History alatt érdemes lehet szétnézni.

üdv RÉ: