AW: [Csaladtortenet 2] ékezetes y

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 9., Sze, 18:18:45 CET

Kedves István!
Szerintem a paleográfia nagyon fontos a régi írások olvasatában. Ha most egypár konkrét ügyről beszélünk is, azért ezek nem egyediek, hanem példák.
De kérdezem, hogy a magyarban "sapkás" betők voltak a rövidítéseknál vagy csak egy vonal, mint az angol "it's"-nél ami az "it is" rövidítése. Azt hiszem ez a fajta rövidítés-jelző ékezet általános volt máshol is.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -