[Csaladtortenet 2] Evangélikus anyakönyvek

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2011. Nov. 10., Cs, 08:26:46 CET

Kedves Ákos!

Természetesen büszke vagyok az őseimre. Csak humorosan próbáltam jelezni,
hogy a mormonoknál nem sok nyoma van annak, hogy az evangélikus egyházak
anyakönyveit is feltegyék a netre. Némileg szkeptikus vagyok abban, hogy a
kb. 80 kilométerre lévő Puszta-Szent-Lászlóhoz tartoztak. Zalában van egy
Szilvágy, valószínűleg ennek a falunak a lakosait anyakönyvezték ott (ez kb.
15 km-re van). A mai Vasszilvágy (egykor Nemes-Szilvágy vagy Alsó- és
Felső-Szilvágy, Szombathelytől észak-keletre található. Egyébként
Pusztaszentlászló sem találhat az evangélikus mikrofilmek listájának.

Valószínűleg nem lesz egyszerű rábukkannom, főleg, mivel az 1600-as évek
vége érdekelne, amiről már nagyon kevés adat található.

Köszönöm a segítséget!

Üdv,

Szilvágyi Gábor