[Csaladtortenet 2] budapesti házassági anyakönyv

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 09:36:05 CET

Kedves Listatagok!
A Macse honlap szorgalmas közreműködésteknek köszönhetően hozza a budapesti
polgári házassági anyakönyvek egy részét.
Sajnos ezek között nincsen az általam keresett adat: tudnátok segíteni,
dacára annak, hogy a házasságkötés helyét (kerület) nem tudom?
A házasodottak adatai:
A vőlegény: Kemény Gyula (*1912.aug.5. Bács, anyja neve Taubner Mária, apja
Kemény Pál)
a menyasszony: Babarczi Julianna (*1918.jan.22. Nagyigmánd, anyja neve
Gáspár Julianna, apja Babarczi István)
a házasságkötés ideje: 1935.júl.27. Budapest

A vőlegény apjának neve e házassági anyakönyvben lehet esetleg Válka Pál,
nem tudom pontosan melyik évben magyarosított Keményre.

Köszönettel:
gy.