[Csaladtortenet 2] járványlista

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 09:38:31 CET

Én azt a megoldást tartanám igazán mindenki számára korrektnek, ha pl
Pozsony nevét lehetne keresni Bratislavaként is és Pressburgként is.

Azt hiszem: ez lenne a mindenki számára nagyon nyerő. Azt hiszem, ennek a
városnak angol, illetve szász neve nincsen.

És persze: nem csak a nagyobb lakott településekre lenne ez igaz, hanem
minden ilyesmire.

S. Tamás