[Csaladtortenet 2] járványlista

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 13:21:01 CET

Én pedig ezennel tisztelettel megkérném a listatagokat, hogy ezt a vitát,
ami Babcsányi Pista Rakovszky Pista által MEG NEM ÉRTETT VICCéből pattant
ki, egyszer és mindenkorra zárjuk le, mert kezd személyeskedő lenni!

Az, hogy kinek mit mikor és hogyan kellene kezelni, egy dolog.
Az, hogy ki mit mikor és hogyan kezel, az egy másik.
Attól, hogy itt egyesek másokon, mások pedig egyeseken megsértődnek, meg
virtuálisan csapkodják az asztalt, hogy márpedig a mormonok is kezeljék úgy
ahogy, a mormon adatbázis még nem fog megváltozni, az erről szóló polémia
FELESLEGES, és csak terheli a listát, ill. a listatagok postaládáját.
Különösen, hogy a nagy többség benne hagyja még az őskövületet is a
válaszaiban...

Örüljön mindenki, hogy egyáltalán keresheti online az anyakönyveket, és nem
kell extra többtízezer forintot fizetnie azért, hogy az őseit megtalálhassa
(utazás, szállás, levéltári díjak stb.), vagy nem kell a levéltárakban
egymás sarkát taposva görnyedni a különféle állapotú mikrofilmokvasók
fölött, hanem otthonról, a karosszékéből kényelmesen intézheti a dolgot az
internetelőfizetése terhére.
Hihetetlenek vagytok, komolyan mondom!

Krisztián