[Csaladtortenet 2] Kárpátalját kutatók figyelmébe

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2011. Nov. 10., Cs, 15:29:15 CET

Kedves Szabolcs!

Legelőször a honlapodhoz gratulálok, Némó kapitány és a "nagy hoho-horgász"
jutott először eszembe, csak utána láttam, hogy inkább Hobós:)
Szívből gratulálok sikeres zenei pályfutásodhoz!:)

A  Józan Lajos kitüntetéséről szóló cikk eszembe juttatta, hogy  huszti
programunkba beleférhetne egy vele való találkozás is. Említetted korábban,
hogy rákérdezel nála a református anyakönyvek beregszászi kutathatóságára.

Üdv,
Melinda