[Csaladtortenet 2] WG: Lövészek

Németh József nemeth.jozsef at vpmegye.hu
2011. Nov. 10., Cs, 16:06:42 CET

Nem biztos, hogy az én válaszom használható lesz, mert a 2. vh.
fegyvernemeiben és szervezetében nem vagyok járatos, de azt tudom, hogy
1981-82-ben -akkor voltam katona- a gyalogosokat hívták hivatalosan
lövészeknek, vagyis akkor már csak "gépesített lövészek" voltak. (Közkeletű
nevükön nyulak, vagy bokorugrók.) El tudom képzelni a lövész-gyalogos
analógiát a 2. vh-ra is, de majd egy hozzáértő megválaszolja biztos.
Ki hol szolgált listáról nem tudok, de jó is lenne ha lenne!
NJ