[Csaladtortenet 2] ] Ungvári levéltár- Galiciai kutatás??

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2011. Nov. 12., Szo, 10:45:26 CET

A Kárpátaljai Állami Levéltár elérhetőségei:

Директора архіву: Місюк Михайло Дмитрович

Адреса: вул. Минайська 14а, м.Ужгород, 88018

Телефон: (03122) 2-35-49

Факс: (03122) 2-58-39

Е-mail: mail at dazo.gov.ua; web: www.dazo.gov.ua

Робота читального залу: понеділок – п’ятниця: 9.30 – 17.45

Прийом громадян: понеділок – середа: 9.00 – 18.00; п`ятниця: 9.00 – 17.00

Прийом громадян директором архіву: середа 11.00 – 17.00

Üdv,
Fné FM.