[Csaladtortenet 2] Köszönet

Lukács-Tóth Kálmán lutoka at freemail.hu
2011. Nov. 13., V, 08:18:07 CET

Kedves listatársak!Köszönöm mindenkinek, aki segíteni próbált a nagykőrösi református egyházi anyakönyvek fellelhetőségét illetően. Az igazság az, hogy már próbáltam írni, de mivel új levelező profilomról írtam, a levelemet visszadobták. Volt egy nagyon szép kezdeményezés, melyhez csatlakozom.Lukács-Tóth Kálmánnak hívnak, Gyöngyösön élek. Jelenleg rokkantsági nyugdíjas vagyok, utolsó mukahelyem a Folyami Hídalapozó kft. volt, ahol műszaki és termelési igazgatóként  dolgoztam. 2 fiam van, a nagyobb viszi tovább a nevem, ő már felnőtt ember és tájékozódási rallyzik. Párszor, szép eredménnyel  megjárta a Budapest-Bamako futamot, és részt vesz az itthoni bajnokságokban. A kisebbik, Levente általános iskolába jár. A családfa kutatással kb. 6-7 éve foglalkozom. Ebú vagyok, ebben nagy segítségemre volt Kocs János, akinek ezúton is köszönöm. Anyai ágról székely származású vagyok.Kutatott nevek: Kertész, Hints, Kovács (Fiatfalva, Boldogasszonyfalva, Erdőcsinánd) Benedek, Bardócz, Nagy, Ráduly (Kisbaczon és környéke)Apai Részről: Lukács Tóth /a családban csak én írom kötőjellel a nevem/ (Nagykőrös, Doboz, Békéscsaba), Vad, Mészáros (Békés és környéke)Üdvözlettel: Lukács-Tóth Kálmán