[Csaladtortenet 2] KERTÉSZE FIATFALVÁN

Lukács-Tóth Kálmán lutoka at freemail.hu
2011. Nov. 13., V, 14:32:04 CET

KEDVES MÁRTA!A RADIX fórumra feltettem eddigi eredményemet. Nagyapám Kertész Gyula korán magyar országra költözött, így az ősi fészket nem ismerem.Arról, hogy ma is sok Kertész él ott tudtam, egy a fórumra írt válasz alapján. Minden segítséget köszönök, hogy az oldalágak is fejlődhessenek és így a fa kiterebélyesedhessen. Az internet csodálatos lehetőséget nyújt erre. Legutóbb egy harmadfokú unokatestvérre találtam, aki fénymásolatban elküldte ük-szüleim születésin és házassági anyakönyveit.Köszönöm jelentkezését Üdvözlettel Kálmán