[Csaladtortenet 2] Gundelfinger (n)

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2011. Nov. 15., K, 11:55:30 CET

Kedves Kutato Tarsak!

Fevideki anyakonyveket lapozgatok figyelmebe. Ha esetleg talakoznatok a
Gundelfinger (n) nevvel akkor azok erdekelnenek. Az 1800-as evekben e csalad
tobb tagja elhagytak Korompat ( Krompach) es Szepes vm. mas telepulesein
telepedett le, de paran tavolabbi helysegekben alapoztak meg csaladfajukat.
(Saros-Gomor-Hont-Zemplen vm.) Oromomre Krompachot atlapozva vagy 130
bejegyzest talaltam roluk ami szamomra jelentette azt, hogy vagy 45
szemellyel tudtam gazdagitani adattarukat. Ezen adatok nagy segitsegemre
voltak abban, hogy csaladfajuk vonalaik-agaik megjelenitese most jobban
kovetheto. Hamarosan ezek a netten is lathatok lesznek.
<http://members.chello.nl/gajakabffy/Gundelfingen.htm>
http://members.chello.nl/gajakabffy/Gundelfingen.htm

Addig is kivanok minden jot es szepet, jo egeszseggel!

Szivelyes udvozlettel,

Gabor B Jakabffy