[Csaladtortenet 2] Kochnyák családfa

Kochnyák István kochnyak.istvan at chello.hu
2011. Nov. 16., Sze, 15:51:53 CET

Kedves Kutató Társak!!!

Először fordulok személyes segítségért a levlistán.Igaz eddig is sok
segítséget kaptam a leveleken keresztül.Nyolc éve kutatom családom apai és
anyai ágát. Eljutottam az 1600-as évek végéig.Mivel,mindent sikerült
megtalálnom,(kivéve a kivándorolt ágat,amit még nem kutattam)gondoltam
összállíttom a családfát.És ekkor az iwiw-en találtam egy személyt,akit
sehová nem tudtam kötni.Írtam neki többször is levelet,de nem válaszolt
egyikre se.Nyíregyházát jelölte meg lakhelyéül,ami nem biztos, hogy
igaz.Ettől függetlenül  elkezdem Nyíregyházát,illetve Szabolcs-Szatmár-Bereg
megyét kutatni.Ez egy óriási anyag,olyan,mint szénakazalban a tűt
keresni.Ezért kérném azoknak a segítségét,akik erre felé kutatnak.Ha
találkoznának a Kochnyák,(Kohnyák vagy Koknyák )névvel,örömmel olvasnám
levelüket.

Üdv: Kochnyák István