[Csaladtortenet 2] érdekes anyakönyvi lap

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2011. Nov. 17., Cs, 18:16:13 CET

Kedves Ili!

Az egyháznak szánt adományokat, ajándékokat jegyzték fel. Majdnem minden
településen van pár lap, ami erről szól.
Mindamellett mindig irigykedem, amikor 1700 előtti anyakönyvet látok...
nekem sajnos be nkell érnem egy 1766-os kezdetű református.
A pápa elrendelte, de a kálvinisták kitartottak és Szatmárban legalábbis
csak 1750-80 körül kezdődik a ref. anyakönyvezés, ami szomorúságunkra...

üdv: Előd