[Csaladtortenet 2] I. világháború áldozatai

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2011. Nov. 22., K, 17:05:37 CET

Kedves Lev.társak! Tatán a polgári anyakönyvekben is feljegyezték az I. világháború áldozatainak nevét , s a haláluk helyét / harctér, kórház, fogolytábor/. Az utolsó ilyen bejegyzést 1927-ben találtam. Több áldozatnál a néven és a haláleset helyén kivűl minden adatot kihúztak, ez alapján úgy gondolom az elhúnytnak csak a születési helyét ismerték, ez alapján jegyezték be a tatai anyakönyvbe. Az anyakönyvi adatok a mormonok adatai között megtalálhatók.Ha valakit érint....... Sajnos az általam korábban kért kolozsvári emlékműről, vagy tábláról még nem kaptam információt Üdv. A Éva