[Csaladtortenet 2] Fw: Megnézhető a sír, és elolvasható az életrajz is.

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2011. Nov. 23., Sze, 17:41:16 CET

Kedves Lista!

Gyula linkjében kiemelném a "Temetői válogatást", itt:

http://www.agt.bme.hu/staff_h/varga/foto/vegyes/vegyes.html

Hihetetlen dolgok vannak.
Pl. nem szeretnék egy MediaMarkt parkolójában elhamvasztva "nyugodni", míg
világ a világ....
Előd

T.Barátaim!
Végre a családom is "rákattant"arra amit sok segítségetekkel
összehoztam a családról.Néha nekem legalább új dolgokkal keresnek meg.
Hátha valaki még nem ismeri a következőt:

        A pontos link:

        http://www.agt.bme.hu/staff_h/varga/foto/kerepesi/egyesitett.html

     Gyula

11/20/11 19:34:00