[Csaladtortenet 2] törvénytelen gyerek

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2011. Nov. 24., Cs, 19:00:50 CET

Kedves Listatagok! Talán a legtöbb nem hivatalos gyermekkel boldog Batthyány Stratmann László édesapja bírt. Neki házasságából ha jól tudom 13 gyermeke született, míg házasságon kívül 87 gyermeke. Kissé bővérű volt a herceg, de minden gyermekéről gondoskodott a kor színvonala szerint. Egyszer érdemes volna utódait feltérképezni. Egyik utóda (a herceg unokája) volt pl. Faddy Ottmár egykori ferences pap is.  Üdv.Aurél