AW: [Csaladtortenet 2]Érdekes nevek -bejegyzések

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 24., Cs, 21:05:34 CET

Kedves Listatársak!

Csk egy anykönyvön kívüli megjegyzés a Búús/Vígh házassághoz:
A múlt század 60-as éveiben Londonban az Academy mozit modernizálték.
A vállalkozók neve: "Halász" és "Révész".

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -