[Csaladtortenet 2] Odry Borbála életkor

Csaba Csuzdi csuzdi01 at gmail.com
2011. Nov. 24., Cs, 21:29:32 CET

Köszönöm mindenkinek az ötleteket,

Az adai panorámában közölt adat erre az anyakönyvi bejegyzésre hivatkozik,
és elfogadja a 90 éves kort. Sok 70 éves olvasat is érkezett. Csatoltan
összevágtam néhán bejegyzést, talán segít.
Reálisan inkább 70 éves lehetett 1831-ben.
Ami a szülő nők korát illeti, nálam a többé kevésbé megbízható adatok
alapján a legidősebb 46 éves volt. (Van egy 56 éves adatom is de ott a
születés ideje bizonytalan, a halotti AK-ból számoltam vissza).

                    Üdvözlettel,

                                          Csaba