AW: AW: [Csaladtortenet 2] Mormon anyakönyvek gyorsabb lapozása

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 27., V, 06:37:13 CET

Kedves Listatársak!
Hatvany Csaba programja nem alkalmas arra, hogy bárki is használhassa. De ha
alkalmas is lenne, akkor sem adhatnám tovább, így engen ne is kérjetek erre.
Egy nagy hibát követtem el, amikor említettem. Mea culpa.

Viszont lassan kialakul a fejemben egy más lehetőség:
A gyászjelentéseknél használt alkamazásomat kicsit továbbfejlesztem, úgy
hogy nem vár ameddig kéred a következőképet, hanem míg az egyiket nézed, már
letölti a következőket. Talán lesz egymaximum, hogy hány képetkészít elő.
Persze ez sok memóriát fog igénybe venni, de gyorsabban lehet majd vele
haladni.
Persze tudni kell a film elérhetőségét.
Erre pedig egy külön alkalmazást fogok írni, mely végig-lapozza a filmeket
és megmutatja azt a filmkockát, melyen ott van, hogy mit tartalmaz a film.
Ha ez egy olyan, ami minket érdekel, akkor be kell majd írni, hogy melyik
helység milyen anyakönyvéről és mikorról van szó.
Ezt akkor majd el kell menteni egy központi indexbe mely aztán azoknak a
rendelkezésére áll, akik bedolgoznak az index fejlesztésébe.
Vagyis a sok szem sokat lát ogikával épül az majd fel.
A tűt kell keresni a szénakazalban, mert a mormonok katalogus-számaiban
nincs felismerhető logika. így esetleg  órákat kell lapozni ahhoz, hogy
megtaláljuk az első filmet. Közben káthatunk spamnyol, angol, francia
könyveket.
Ez lesz az első a kétrészes böngészet-könnyítésből, de erre is kell egy
kicsit várni, mert egyelőre mással vagyok elfoglalva.
Amint kész, jelezni fogom és a www.rakovszky.net lapra teszem fel hogy
mindenki, akinek kedve van, elkezdhesse az érdekes filmek katalógus-számát
gyüjteni. Mivel a szám önmagában használhatatlan, az nem kerül a
nyilvánosságra, csak a tartalom, amit aztán az én alkalmazásommal meg is
lehet nézni. Az elmentéshez valószínűleg a böngészőbe beépített képelmentési
lehetőséget kell majd alkalmazni. Ez azt jelenti, hogy csak azokat lehet,
amelyekben szükséges adat van, teljes filmet egy-két kattintással nem.

Tehát pár hét/hónap türelmet kérek.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -