[Csaladtortenet 2] Mormon anyakönyvek gyorsabb lapozása

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Nov. 27., V, 12:08:24 CET

Nekem is ez volt a módszerem, illetve mentéshez is igen jó eredményt értem el 4-5 párhuzamos
böngésző ablak használatával, ahol 200-as eltolással kezdtem tölteni a képeket a filmről.
Csaba régi módszere, ahol ki lehetett a windows bugyraiból bányászni a fizikai filmszámot, s így
"direktben" (akár programozottan) el lehetett érni a filmkockákat, már nem működik, a mormonok
megváltoztatták a megjelenítési metódust.
Üdv,
Gazsi