[Csaladtortenet 2] Számítógép beállítása

Verner Jánosné sarimail at t-online.hu
2011. Nov. 28., H, 08:45:30 CET

Kedves Társak!

Segítséget szeretnék kérni a következő ügyben:

A Microsoft Office 2003-as változatom valamiért megadta magát.

Megkaptam lemezen a 2007-es változatot, az irányítás szerint fel is
töltöttem,

a régi töröltem, és ettől kezdve furcsa leveleket kapok.

A legtöbb levélből - tehát nem mindegyikből - hiányzik az ékezetes
magánhangzó.

Már megpróbáltunk egy két trükköt, de a helyzet továbbra is változatlan.

Kérlek, segítsetek, hogy mit kellene tennem???

Vagy a küldőnél van a hiba?

Köszönettel: Verner Sári

Íme egy kis részlet: Ksznm szpen jles rdekldsedet hogyltemrl! A lzam mr
megsznt, de mg nagyon csnyn khgk!